אם קול חי

    דבי אנגלרד No Comments on אם קול חי
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הורים יקרים, הורות היא מסע.

    מסע של אלפי מילין המתחיל בצעד אחד קטן, בכף רגל זעירה, בתפילת הדרך, בהרבה משאלות, חלומות, תקוות. בתרמיל מלא בכוונות טובות ארוזות בקפידה, במסירות אין קץ, באהבה שאינה יודעת גבולות ובלילות חסרי שינה.

    ובמסע, כמו במסע, רבים הם השבילים, האתגרים, תמרורי ההכוונה, עליות ולפעמים אף ירידות, ובקיצור… הליכה מתמדת. מיטיבי הלכת מצטיידים בו במפות, בנווטים ובמים מתוקים לעת עייפה וצחיחה.
    ישנם רגעים במסע, בהם אנו מוצאים את עצמנו תוהים, האם אנו טועים? ואיך נדע לאן לפנות? היכן קיים הספר שידריך אותנו להיות ההורים הטובים מכל כמו שאנחנו תמיד מייחלים? ריבונו של עולם הפקיד בידינו אוצרות יקרים מפז, האחריות היא גדולה וכבדה והרצון העז לצלוח את המסע האדיר הזה פוגש את כולנו. וריבונו של עולם, הוא זה שנותן לנו את הכח. בניי, חיי ומזוני. הכל בחבילה אחת. הוא המושיט לנו יד, הוא הנושא אותנו על כפיים, הוא הנותן בנו אמון מלא ושולח את מלאכיו לשומרינו בדרך… גם את אותו מלאך שלוחש לילדינו "גדל"…

    אנחנו בערוץ ההורות של קול חי, רוצים גם, להיות שליחים ולהושיט לכם יד מלווה במסע ההורות המופלא. לחשוף אתכם לחומר מעשיר ומקיף בכל תחומי מסע ההורות, לספק לכם מידע מעודכן וחדיש, לתמוך בכם בזמנים מיוחדים. נהיה כאן עם כתבות מרתקות בתחומי בריאות, תזונה, הריון ולידה, התפתחות הילד, עולם הרגש והפסיכולוגיה ואפילו… סטיילינג לילדים! נשמח לשמוע מכם על דברים שתרצו לדעת וללמוד ולספק לכם מידע עדכני. נעשה הכל כדי להנעים לכם את המסע, להאיר לכם ולהיות איתכם. תמיד.

    לא נותר לנו אלא להזמין אתכם להיות כאן איתנו ולשאת תפילה: שתוליכנו לשלום ותצעידנו לשלום ותגיענו למחוז חפצינו לחיים, לשמחה ולשלום.



    0 תגובות